Rabu, 15 Februari 2012

Aku & Percutian Di Terengganu

Cuti hujung minggu lepas aku dan keluarga pergi ke Kuala Terengganu untuk berjalan-jalan... Asalnya nak pergi memenuhi jemputan 2 orang kawan aku berkahwin pada hari tersebut.

Aku bertolak dari rumah lebih kurang 10 pagi pada pagi Sabtu. Sampai di Rusila lebih kurang pukul 12 tghr. Kat situ rumah kawan aku Muhaimin. Kawan 1 TM. duk berjiran dengan aku. Lepas solat Zohor aku bergerak menuju ke Felda Chalok Barat, Setiu.

Kat sini member aku paling rapat semasa belajar di Teknik Dungun buat majlis khawin. Mohd Rizwan Othman @ Setiu. Aku sampai lebih kurang pukul 4:30 petang. Lauk dah nak habis.. Tapi aku tak kisah sangat sebab bukan datang nak makan pun.. Dapat jumpa member lama paling penting...
Bergambar dengan pengantin di depan rumah. Semoga diberkati Allah
Lepas berborak panjang dengan Setiu, aku beredar ke bandar Kuala Terengganu untuk mencari hotel. Pusing punya pusing aku jumpa la Hotel Sri Tanjung di hadapan Shahbandar. RM 60/night..Ok gak la hotel tu. Aku tidor sana pun sebab nak ke Institut perguruan isteri aku kat Batu Rakit keesokkan hari sambil jalan2 Terengganu.

di Shahbandar depan Hotel.
Malam tu lepak kat dataran Shahbandar tengok bola Liga Super Terengganu Vs Kelantan.. Kelantan menang 2-1.. Gomo Kelate Gomo...
My Famili

Tiada ulasan:

Catat Ulasan