Khamis, 26 Januari 2012

Aku & Reban Arnab

Projek pembukaan tahun 2012 >>> bela arnab....

Sekarang aku tengah berusaha untuk menyiapkan reban arnab kos rendah gaya mewah..hehehe... camne tu yer...

Dalam projek ini aku cuba meminimunkan kewangan dalam menyiapkan satu reban arnab. 90% bahan pembinaan yang telah diguna dan akan digunakan adalah bahan terpakai yang dikutip dari sekitar rumah.. Adik aku si Asraff yang menjadi mangsa dalam misi mencari ini...Nasib baiklah dia pun bersemangat untuk membela arnab.

Memotong zink untuk dijadikan bumbung depan
Rangka reban yang dibuat gaya try n error..takde plan pun...
Dah pasang bumbung depan
Dah siap 80%
Itulah namanya kos rendah gaya mewah...
Gaya mewahnya sebab reban ni mempunyai 3 tingkat..asalnya nak buat 4 tingkat tapi takut ruang nak melompat jadi sempit sangat jadilah 3 tingkat saja..Arnab-arnab aku nanti mesti seronok main panjat-panjat tangga.hehehe...

Nanti aku update lagi lepas reban ni siap.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan