Khamis, 15 Mac 2012

Aku & Sate

Agak lama aku tak update blog ni... Sibuk sikit 2 3 hari lepas..
Bermula minggu lepas aku telah memulakan satu perusahan baru bersama kawan aku Azizi..
Aku telah membuka gerai sate bersebelah restoran di kampung aku...Alhamdulillah, bisnes berjalan dengan lancar.. Malahan telah dapat tempahan dari seseorang untuk majlis hari jadi anaknya..

Bisnes sate ni aku buat secara part time pada malam hari minggu saja. Tapi kepada yang teringin nak makan sate yang aku buat, boleh je tempah pada bila-bila masa...

Terima kasih kepada semua pelanggan aku yang telah mencuba sate aku ini. Sekiranya ada sebarang kekurangan, boleh maklumkan kepada aku dengan segera untuk penambahbaikan.... Kepada yang memberi sokongan moral juga aku ucapkan ribuan terima kasih kepada korang semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan